mandag 5. desember 2011

Kakebytte...

Jeg ble bedt på Cookie Exchange her om dagen.
Har nemlig en venninne som er fra USA 
som gjerne ber inn til amerikanske tradisjoner.
Vi skulle alle bake 12 stk kaker/julegodt 
til hver person som kom, 
pluss noen som vi alle kan smake.
Oppskriften skal også legges med.


Her er ett av mine bidrag - risboller.

(Oppskriftskort, gråpapir-poser og filthjerter er fra Panduro Hobby)



Også lagde jeg Sarah Bernard.
Som jeg vant 1. plass for beste kake/julegodt med!
Og jeg var å heldig og vant flotte pepperkakeformer
som er helt perfekt for små barnehender.
Midt i blinken, for snart er det tid for pepperkakebaking.

(Gaveesken er fra Panduro hobby - Tilda)

Og hjem med meg fikk jeg selvfølgelig masse deilig kaker!
En flott tradisjon!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar