mandag 7. november 2011

Othilies gårdshandel

På lørdag var jeg, søsteren min og lillegutten min 
en tur på Othilies gårdshandel
En kjempekoselig liten butikk, ved Nevlunghavn,
 som bugnet over av masse flotte varer, 
og bak disken stod søte Bente som driver butikken. 
Lillegutten ble veldig glad i henne...
hun serverte nemlig 
pepperkaker og gløgg på utsiden. 
Og da kommer julestemningen snikende!



Med hjem i kurven kom et 
supersøtt stativ til kokeboka, 
og en flott liten eggekurv.


Så da er det vel bare å sette på plass juleoppskriftene, 
og sette igang med julebaksten etter hvert.
...for plutselig er julen her...

4 kommentarer:

  1. Se der ja! Da var tinga på plass :) Du får komme en tur hit en gang å gjøre det litt finere her også :)

    SvarSlett
  2. Bare gi et lite pip, så kommer jeg og stasher opp! ;o)

    SvarSlett
  3. Ja, særlig kl halv fire på natta.... I morra kan jeg komme å hjelpe deg, da har jeg fri! ;o)

    SvarSlett