tirsdag 29. november 2011

Adventstida


Endelig er adventstida her,
og her er årets adventsstake..
Et enkelt sink fat med fire kubbe lys.
Har hengt på tall i sink med litt hyssing.



Bak står en nydelig Asalea, 
den har også fått litt pynt
- nydelige englevinger - 

(Fat, lys, blomster og blomsterpotte 
er kjøpt på den lokale blomsterbutikken.
Englevingene og tallene er noe jeg hadde liggende...)


Siden alt går i hvitt har jeg lagt på 
en lilla duk med stjerner. 
...orker ikke for mye lilla...

(Duken er fra Princess)


God adventstid!

3 kommentarer:

  1. Nå skulle jeg akkurat til å spørre om et nytt innlegg :)
    Veldig fine adventslys!! Jeg har ikke kommet så langt enda jeg da, men får ta det igjen siden :)

    SvarSlett
  2. Ja, når var jeg litt på etterskudd... Plutselig går dagene litt fortere enn man planlegger...
    Advent-lysa må frem!

    SvarSlett
  3. Ja, idag fikk jeg de også frem! Og de røde gardinene, litt tidlig, men siden jeg faktisk er i julestemning syns jeg det blei veldig koselig:)

    SvarSlett